Wij zijn onze website aan het vernieuwen.

Ontdekt u nog een pagina die niet klopt of hebt u een goede suggestie, laat het ons dan weten via webmedia@umcutrecht.nl.

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website toont video’s van o.a. YouTube. Dergelijke partijen plaatsen cookies (third party cookies). Als u deze cookies niet wilt kunt u dat hier aangeven. Lees meer over het cookiebeleid.

Inkoop

De afdeling Inkoop verzorgt het gehele inkoopproces voor het UMC Utrecht met betrekking tot de aanschaf van goederen en diensten. De afdeling bestaat uit 4 teams die verantwoordelijk zijn voor achtereenvolgens Medisch/Verpleegkundig, Laboratorium, Facilitair en Stafzaken/administratieve ondersteuning. In nauw overleg met de interne gebruiker(-sgroepen) worden contracten afgesloten met leveranciers. Ook initieert de afdeling Inkoop zeer regelmatig (Europese) Aanbestedingen en Elektronische Veilingen.

Inkoopvoorwaarden

Het UMC Utrecht hanteert inkoopvoorwaarden bij de aanschaf van goederen en diensten. Deze inkoopvoorwaarden gelden voor al onze leveranciers. Oudere versies van de inkoopvoorwaarden kunnen bij de afdeling inkoop worden opgevraagd.

Contactgegevens

Factuuradres

UMC Utrecht
Afdeling crediteurenadministratie
Huispost FAC.9.08
Postbus 85500
3508 GA Utrecht

Postadres

UMC Utrecht
Afdeling inkoop
Huispost Y. 00.1.28
Postbus 85500
3508 GA Utrecht
 

Telefoonnummer crediteurenadministratie: 088 756 7890

KvK-nummer UMC Utrecht: 30244197
BTW-nummer UMC Utrecht: NL 004.205.315.B01

goederen afleveren

Het afleveradres is

UMC Utrecht
Afdeling goederenontvangst
Locatie Overvecht
Hudsondreef 22
3565 AV Utrecht

Op werkdagen geopend van 7.00 uur tot 14.00 uur.

Routekaart Heidelberglaan – Hudsondreef:

Route Hudsondreef 22 (PDF - 556 kB)

 

Voor bepaalde leveringen geldt een ander afleveradres (spoedorders, medicijnen, nucleaire artikelen, levensmiddelen) Het afleveradres staat op uw orderformulier. Alleen op afspraak kunt u goederen leveren bij het ziekenhuis:

UMC Utrecht
Afdeling goederenontvangst AZU
Heidelberglaan 100
3584 CX Utrecht

Het laad- en losperron bevindt zich onder de hoofdingang.

Route en parkeren

> Routebeschrijving UMC Utrecht en bouwdeel Y (juni 2015)

 

Routebeschrijving naar Inkoop.

  • Inkoop bevindt zich in bouwdeel Y, ‘de Zandplaat’.
  • Vanaf de hoofdingang van het UMC Utrecht loopt u in ongeveer 10 minuten naar dit gebouw.
  • Vanaf de bushalte volgt u de borden Hoofdingang (trap op). 
  • Komt u met de auto? Volg dab de borden Hoofdingang via de traverse.
  • Zodra u de rode draaideuren (hoofdentree) door bent loopt u rechtdoor.
  • Aan uw rechterhand passeert u de receptive.
  • Vervolgens volgt u de borden naar bouwdeel Y.
  • U komt bij liftplein B. Hier neemt u de lift en gaat u een verdieping naar beneden  (laag 0).
  • Volg nu opnieuw de borden met ‘bouwdeel Y’
  • Aan het einde van de gang gaat u na de schuifdeuren naar rechts door de deuren naar buiten.
  • U vervolgt uw weg naar links en volgt het pad (afbeelding B) tussen het hek en het witte gebouw (bouwdeel W)
  • Recht voor u ziet u het gebouw van bouwdeel Y (de Zandplaat).
  • U vindt de ingang aan het einde van het pad aan uw rechterhand.

Recall/veiligheidsmelding

In geval van een Recall/veiligheidsmelding dient Leverancier altijd onmiddellijk na bekendwording van de noodzaak of aanleiding daartoe, doch uiterlijk binnen 24 uur het UMC Utrecht te informeren. De melding van de recall/veiligheidsmelding wordt door Leverancier aan de assortimentscoördinator en inkoopteam medisch doorgegeven op onderstaande emailadressen: meldpuntinkoop-2@umcutrecht.nl.

> Uittreksel Recall/ veiligheidsmelding procedure voor leveranciers
> Summary Recall procedure (English)

Up