Annuleringsvoorwaarden UMC Utrecht Academie
Kosteloos annuleren van een inschrijving kan tot vier weken voor aanvang van de module of het kerntraject. Na deze termijn worden volledige kosten in rekening gebracht.
Let op: Het annuleren van een e-module is alleen mogelijk als de toegang tot de e-module nog niet verstrekt is.
De annulering dient via het online portaal te worden ingediend. De module(s) die reeds gestart zijn, of binnen vier weken starten, kunnen niet kosteloos geannuleerd worden. Voor deze modules worden de volledige kosten in rekening gebracht.
Bij onvoldoende inschrijvingen kan de UMC Utrecht Academie tot vier weken voor aanvang van de module besluiten deze te annuleren. De Professional in Opleiding (PiO) kan er in dat geval voor kiezen om zich in te laten schrijven op een ander startmoment van de betreffende module.
De UMC Utrecht Academie is niet aansprakelijk voor consequenties die deze annulering voor klanten heeft.
Vervanging uitklapper, klik om te openen
Als een PiO niet kan deelnemen, kan de inschrijving tot vier weken voor aanvang van de module kosteloos overgedragen worden aan een andere PiO binnen dezelfde zorgorganisatie. Hierna wordt €75,- administratiekosten per wijziging in rekening gebracht.
Tarieven en facturering uitklapper, klik om te openen
Indien een module opnieuw gevolgd dient te worden, geldt dit als een nieuwe inschrijving. U ontvangt een nieuwe factuur.
De op de website vermelde tarieven zijn inclusief het geldende BTW-percentage en exclusief de kosten voor aanschaf van boeken.
Medewerkers UMC Utrecht uitklapper, klik om te openen
Bij annulering binnen de geldende annuleringstermijn van onderwijs in de 0-lijn wordt € 75,- administratiekosten in rekening gebracht. De opleidingskosten voor medewerkers van het UMC Utrecht worden via interne doorbelasting verrekend. Opleidingskosten voor medewerkers van het UMC Utrecht die worden gemaakt ten behoeve van het Persoonlijk Budget worden via een factuur aan de medewerker in rekening gebracht.
Zie intranet