Patiënthelpdesk
De patiënthelpdesk helpt u met alle vragen over patiëntportaal Mijn UMC Utrecht. Voor andere vragen verwijzen we u door.
Waar kunnen we mee helpen?
Neem contact op met de patiënthelpdesk
Alleen voor (ICT) vragen over patiëntportaal Mijn UMC Utrecht.
Patiëntenhelpdesk eerder gesloten op woensdag 22 januari
Aanstaande woensdag 22 januari is de patiëntenhelpdesk vanaf 16:00 uur gesloten.
Hebt u een vraag over uw afspraak of uw gezondheid? Neem dan contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent.
Donderdag 23 januari zijn wij telefonisch weer te bereiken vanaf 8:30 uur.
Hebt u een vraag over uw afspraak of uw gezondheid? Neem dan contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent.
Samenwerking met bibliotheek Utrecht en DigiHulplijn
De patiëntenhelpdesk werkt samen met de bibliotheek Utrecht en de DigiHulplijn. Wilt u bijvoorbeeld extra hulp bij inloggen met DigiD of ondersteuning in digitale vaardigheden? Dan kan de patiëntenhelpdesk u doorverwijzen naar de bibliotheek Utrecht of de DigiHulplijn. Zij kunnen met u meekijken en u helpen.